30.12.2009

Årets sista inlägget 2009 Vuoden viimeinen postaus



Var det ett år som gick igen ;)
Hinner inte alltid med...
Bloggandet började jag med i början på sommaren
Och jag tycker att det har varit kul :)
Har "mött " nya mänskor, får kika in till era bloggar
Och ni kära vänner tittar in här och ger mig finfina kommentarer!
Jag vill tacka er alla för den gemenskap som ni ger mig!!
Samtidigt vill jag önska er alla ett riktigt

Gott Nytt År


Hyvää Uutta Vuotta


Haluan näin toivottaa teille kaikille!
Olen tässä Blogistaniassa "tavannut" hyvin paljon
ystävällisiä ja mielenkiintoisia ihmisiä.
Saan kurkata teidän Blogeihin, saan tästä hyvin paljon inspiraatiota,
Ja te vierailette blogissani ja kirjoitatte niin ihania kommentteja
Haluan lisäksi kiittää teitä kaikki siitä että olette olemassa :)

Ps.Bilderna fr mitt kök... har väl sagt ngn gng att jag gillar grönt vs rött ??
Kuvat keittiöstäni... olen kai joskus maininnut että pidän punaisen ja vihreän värin yhdistämisestä ??











Vi ses igen, ha en skön helg!!!

Nähdään, viettäkää mukavia pyhiä!!!





7 kommenttia:

  1. Hei täällä kanssa yksi yökukkuja:) Hyvää uutta vuotta sinulle blogisiskoni, on ollut kiva tutustua sinuun <3

    VastaaPoista
  2. Gott nytt år på dig, och tusen tack för alla fina kommentarer du lämnar, och förgyller med :)

    Kram Linda

    VastaaPoista
  3. Tack för gemenskapen!
    Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig!
    Kram Kicki

    VastaaPoista
  4. Gott slut och ett fantastiskt 2010 önskar jag dig!
    Kram Pernilla

    VastaaPoista
  5. Gott Nytt År kära Blogg Vän!
    Kram!

    VastaaPoista
  6. Oikein hyvää uutta alkanutta vuotta sinulle myös <3

    VastaaPoista
  7. God forts på det nya året...

    Och tack för itten!

    HA en bra vecka!
    MiaMaria

    VastaaPoista