3.1.2010

Vinter och en gulleunge : ) Talvi ja kullanmuru


Jag kan inte tröttna på vår vinter i år :))

Meillä on maailman upein talvi tänä vuonna :))


Och här e gulleungen... en kinesisk nakenhund, ungefär 11 veckor, min väninnas "bebis" ;)

Ja tässä kullanmuru... kiinan harjakoira, n 11 viikkoa vanha, ystävättäreni "vauva" ;)


Äter snällt av min medicin jag fått av fabbo Doktorn och mår bättre nu!
Som tur är!
I morgon börjar jobbet och vardagen för mig igen!
Ha en bra vecka och sköt om er!!

Olen kiltisti syönyt Lääkärisedän määräämät lääkkeet ja olen paranemassa!
Onneksi!
Huomenna arki alkaa ja menen töihin taas!
Toivotan teille kaikille hyvää viikkoa!!



5 kommenttia:

  1. Hej, och god fortsättning på nya året. Har rullat ner och kollat på din slädtur, visst är det mysigt. Såg ett så rart foto av två goa kompisar, en lillkille och så din fina hund. Och det var en liten söt vovve du visar idag också.
    Ha det gott
    Kramar
    AnnaMaria

    VastaaPoista
  2. Å en sån söt bebis.....
    Skönt att höra att medicinen som Du fick är bra och att Du är bättre.
    Så arbetsdagarna har kommit igen ja det brukar vara skönt att komma in i vardagliga vanor igen.

    Kram!

    VastaaPoista
  3. Mulla alkaa arki vasta torstaina, kun menen töihin. Nyt on vuorokausirytmi ihan sekaisin ja olo on koko päivän ihan "nukkavieru"( tiedätkö mitä sana tarkoittaa:))Ihanaa, kun olet tervehtynyt<3

    VastaaPoista
  4. God fortsättning på året! Härliga bilder av hästarna! Och man kan ju inte tröttna på denna underbara vinter :O)

    VastaaPoista
  5. Nej tröttnar gör inte jag heller, det är ju så fantastiskt vackert ute.
    Så söta de är både hästen och hunden!
    Krya på dig. Kram Kicki

    VastaaPoista