21.12.2009

Hästarna njuter Hevoset nauttivat


Pääsivät laitumelle juoksemaan :)
De slapp på åkern för att få springa av sig litet :)












Skymningsblå bilder....

Auringonlaskun sinisyys näkyy kuvissa....

Vet ni jag har blivit antastad av julstress, en verklig chock för mig.... gick på stan i går och försökte köpa julklappar till ungarna, som mitt i alltihopa inte visste vad de vill ha i julklapp..
kan ni förstå??? Jag fattar inte det!! De hittar normalt på minst två saker om dan som de vill ha!
Har nu då haft min första semesterdag i dag och har fixad ett och annat.
Nu skall jag hämta hö och halm ännu
OCH
så ska jag ta det lugnt och titta in till era bloggar.
En sak ännu ;)
Vi tänkte se om snön räcker till för att åka släde i morgon :)
så då blir det en riktig julhälsning med bilder!!!

Minulle on iskenyt joulustressi!!!
Todellinen shokki minulle eilen kun olin kaupungissa
ja en tiedä mitä hitsiä ostan lapsille joululahjaksi höhh.
Tavallisesti ne tietävät vähintään kaksi asiaa päivässä, mitä heille pitäisi ostaa...
Tuli vain mieleen eilen että jospa en osta mitään... siis jotain pikkulahjoja olen ostanut, mutta mennään sit joulun jälkeen vaikka vaateostoksille...
Pikkupojat haluavat luistimet, vanhat liian pienet ja risat.Täytyy ottaa pojat mukaan ja mennä luistinkauppaan.

Tänään on ollut mun ensimmäinen lomapäivä... olen tehnyt vähän kaikkea.
Nyt haen vielä heiniä ja pahnoja
JA
sitten tulen vierailulle teidän blogeihin :)
Niin ja vielä ;)
Huomenna on tarkoitus kokeilla jos reellä voisi ajaa metsätiellä.
Voi olla että on liian vähän lunta...
Mutta kuvia voi silti ottaa vaikkei pääsiskään minnekään!!!
Tulkaa siis uudestaan katsomaan huomenna illalla,
niin saatte oikean joulutervehdyksen!



4 kommenttia:

  1. Hej! Det där ser fint ut och tänk att få en bild med släde. Jag tror inte att man ska gå på stan. Jag fick inte mycket uträttat idag och folk var hysteriska. Nej pyssla hemma är en bättre melodi. Ha det skönt nu dan före dan före dopparedan! ♥ Ann-Lis

    VastaaPoista
  2. Nu vill jag komma och hälsa på hos er i morgon :) En slädtur med häst låter riktigt roligt!
    Stressa inte, njut av de dagar vi har kvar innan jul.
    Kram Kicki

    VastaaPoista
  3. Hei!
    Sitä stressinpoikasta täälläkin on liikkeellä, mutta kohta se tästä tasaantuu. Voi noita heppoja, kuvista näkee miten ne nauttii :)

    VastaaPoista
  4. ihania heppojen kuvia-

    ja ei kannata stressata joulusta

    VastaaPoista