10.2.2010

Vågar du?? Uskallatko??


Det här e vår kylskåpsdörr ;)
Den syns knappast...
men där finns alla möjliga fina grejjor/minnen på dörren
och nya "viktiga"/aktuella papper.
Har länge tänkt på vad jag skall göra för att få det lite uppsnyggat,
men har gett upp :)
Det är vårt kylskåp!
Vågar du visa hur din kylskåpsdörr ser ut?
Är den lika färggrann som vår?

Tämä on siis meidän jääkaapin ovi ;)
Ovesta ei paljon näy...
mutta siinä on hyvin paljon vanhoja muistoja
ja uusia "tärkeitä"/ajankohtaisia papereita.
Olen pitkään miettinyt mitä sotkulle voisi tehdä,
mutta olen luovuttanut :)
Tämä on siis meidän jääkapin ovi!
Uskallatko sinä näyttää omasi?
Onko yhtä "värikäs" kuin meidän?

7 kommenttia:

  1. Hej gumman,

    jag håller med fb kan vara lite tjorvigt. jag håller på att försöka lära mig allt men d är inte så lätt.

    kanske vi syns här:)

    Ha en fortsatt trevlig onsdag
    Kram Sari

    http://www.lillaprovence.se

    VastaaPoista
  2. Min kylskåpsdörr är helt clean faktiskt, inga lappar eller foton där :)
    Ha det bra.Kram Kicki

    VastaaPoista
  3. Jag visar en bild i kväll på vårat kylskåp ;o)

    Ha en bra dag!
    Kram!

    VastaaPoista
  4. Jag har trevliga magneter på mitt kylskåp som håller upp viktiga tider att passa, foton på mina söner när de var små och senaste foton och meddelanden från min fadderflicka. Förr hade vi kylskåpspoesi där också. Ha ett skönt slut på veckan! ♥ Ann-Lis

    VastaaPoista
  5. Heej vännen :o)
    Jag kan lova dig att jag kan bli en RIKTIG ragata!!!! Måste nog förklara det på bloggen så inte alla tror att jag är ett helgon för neej du...*fniss*.
    Jag är född 1 Juni vilket betyder att jag är tvilling. DET i sin tur betyder att jag är som DR Jekyll och MR Hyde :o))))))
    Har ett jädrans temprament men det går över lika fort som det kommer ;o)

    Också kylskåpet..... Du kanske förstått att mitt är nästan helt rent?! IBLAND kan det hänga någon inbjudan till barnkalas men inget annat. E man knasig så e man *ler*

    TREVLIG HELG!!!!!!!

    Många kramar Erika

    VastaaPoista
  6. Heippa!

    Kiitos kommentistasi blogissani, niitä on niin kiva lukea. Kiva kuulla sun kukoista toivon, että meille ei tulis äkäistä kukkoa vaan kanarouvistaa huolehtiva kiltti kukko:)

    VastaaPoista
  7. Hej. Har precis varit inne hos Uttan, det här var en kul idé. Nu är våran kylskåpsdörr lika tom på lappar som Uttans, annat var det när sonen var yngre.
    Ha en fin dag
    Kramar
    AnnaMaria

    VastaaPoista