8.2.2010

Tarzan på koncert.... Tarzan konsertissa


Här e Tarzan, 7 år
Svårt att fota en svart katt ;)
Gissa om jag försökt :)
Han e på koncert, J spelar på pianot...
Tarzan försökte hjälpa till ;)
T= den svarta högen på pianot

Tässä on Tarzan 7 v
Vaikeata kuvata mustaa kissaa ;)
Arvaa olenko yrittänyt :)
Hän on konsertissa, J soittaa pianoa...
Tarzan oli ensin sitä mieltä että voisi auttaa ;)
T=musta möykky pianolla



Man kan bli hungrig på koncerter,
som tur finns det mat alldeles bredvid.
Katterna äter båda två palmblad istället för gräs nu på vintern

Koncertissa tulee kuitenkin nälkä,
mutta onneksi löytyi pientä purtavaa ihan vierestä.
Kissat syövät molemmat palmunlehtiä nyt talvella...



En riktigt skön kväll önskar vi fr koncerten ;)

Oikein mukavaa illanjatkoa toivotamme kaikille ;)



4 kommenttia:

  1. Så söt Tarzan är och jag ser hur han njuter av konserten!
    Ha det bra!

    VastaaPoista
  2. Hej! Idag är det stora "raggardagen"! Ja, inte raggare som i bilburen ungdom utan jag är på jakt efter lite nya "bloggmänniskor" för att bredda mig lite! Bloggvänner skriver jag ännu inte, för det är ju inte alls säkert att vi gillar varanadra! (ler)
    Jo, jag gillar ju din fina blogg så det är ju alltid en början!
    Fast min blogg är nog lite "svårare" att gilla, kanske?
    Ja, som sagt det här är en "fuling", jag ska faktiskt knåpa ihop en massa kommentarer för att se om det leder till något "nytt" idag och för framtiden!
    Har bloggat i något år nu och tragiskt nog så börjar en del "lägga av nu", sorgligt och ledsamt, men förståligt, det "kostar på" att blogga, både tid och möda! Har haft några bloggpauser själv, men de har bara varit i några dagar! (ler)
    Nej, nu ska jag inte plåga dig och ditt kommentarsfält med mer text!
    Som sagt fin och trevlig blogg har du, men det vet du förstås redan!
    Ha det så bra som det bara går!
    Kram ifrån en som kallar sig för Oumberlige Peter, men anses kanske mest vara Omöjlig!

    VastaaPoista
  3. Kikar förbi o tipsar dig som tävlat hos mig tidigare att jag nu dratt i gång en ny kulig en..

    http://uj76.blogspot.com/2010/02/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_09.html

    ..med chans att vinna presentkort från en finfin inredningsbutik! =)

    VastaaPoista
  4. Hieno kissa sinulla.
    Silmääni piti tuo kaunis kello. Mistä olet hankkinut? On kyllä suloinen.

    VastaaPoista