13.1.2010

Äntligen..... Vihdoinkin....


...känner jag för att göra ngt här hemma:)
Stora datorn stod i knuten köket på dethär bordet tidigare.
Datorn behövs av min äldsta son ( tycker han själv i alla fall )
och jag har inget emot det, snyggare utan den!!
Sååååå
nu fick jag då äntligen ett eget skrivbord :))
Bordet har stått tomt i ngr veckor nu...
ni vet så där att vi har använt det till att slänga alla möjliga grejjor på!

...tuntuu siltä että voisi tehdä jotakin täällä kotona :)
Meidän iso tietokone seisoi täällä aikaisemmin.
Mun vanhin poika päätti että hän tarvitsee ison tietokoneen,
ja minullahan ei tietenkään ole mitään sitä vastaan,
parempi vaan näin kun ei ole rumentamassa näköalaa....
Joten
minulla on nyt ihan oma kirjoituspöytä :))
Pöytä on ollut tyhjänä nyt muutaman päivän,
on kerännyt kaikennäköistä tavaraa !




På bilden mitt absoluta favoritsmycke :)
Har kostat 2,50 € på K.A. för ngt år sedan.

Kuvassa mun lempikoruni :)
Maksoi 2,50 € K.A:ssa muutama vuosi sitten.



Telefon måste man ju ha på sitt skrivbord ;)

Kirjoituspöydällä on pakko olla kirjoituspöydällä ;)




Önskar att jag kunde dela med mig lite av min energi i dag!
Tycker mig ha läst att det e så många som e trötta här...
Energikram till er alla!!

Toivoisin että voisin jakaa vähän energiaa muillekin tänään!
Olen ollut lukevinani että aika moni on väsynyt täällä...
Energiahali teille kaikille!!!




4 kommenttia:

  1. Tack för Energi kram!
    Vilken underbar telefon Du har!
    Kram!

    VastaaPoista
  2. Tack det kan nog behöva fyllas på med lite energi:) Jag har en likadan telefon som du visar, men min är inte så modern att den har nummerskiva.
    Ha det bra.Kram Kicki

    VastaaPoista
  3. Hej
    Vad kul att fixa och greja hemma, jag längtar tills jag oxå kan göra det. Härligt att du fått sån energi och tack för att du delar med dej.
    Må så gott
    Kram Marie

    VastaaPoista
  4. Terve
    Kiva kun piipahdit blogissani ja iso kiitos kun liityit lukijaksi.
    ps. Aivan ihana tuo puhelin mikä näkyy kuvissa.
    Hyvää perjantaita
    Halauksin Nina

    VastaaPoista