17.1.2010

Nånting nytt.... Jotain uutta.....



..ja alltså ;) håller på och lär mig använda Picasa ;)
Bilderna menar jag...
Det var väl inte det ni vänta på ?!
Nej, men...
ursäkta mig, men det e stora grejjor som jag funderar på
(föregående inlägg menar jag)
Har tänkt på vad jag ska bli då jag blir stor...
Min syn på livet och mänskan och ...ja allting
Kort sagt jobbet mitt...
(svårt att förklara)
saker har förändrats där och jag tycker inte om alla förändringar där!
( bra att försöka förklara, så är det upprett i mitt huvud också )
Men det är en stor grej för en ensamstående mamma,
som skall fixa mat på bordet till ungarna.
Det är inte så att jag kan tänka att jag slutar på jobbet för att jag inte gillar det ;)
Måste ha en plan på vad jag skall göra också...
Sååååå ;)
Mera tänker jag inte berätta just nu
Ni får ta det lugnt och vänta !

Olen opettelemassa miten Picasa toimii...
Niin mutta te ette odota nyt sellaisia vastauksia...
kyllä minä tiedän ;)
Haluatte vastauksia siihen mitä tarkoitan mun edellisellä postauksella :)
Asia on niin että työpaikallani on tapahtunut muutoksia...
toiset hyviä ja toiset vähemmän hyviä.
Ja minä kärsin siitä että kaikki ei ole hyvin.
Minulla on vahva, oma käsitys ihmisistä,
jokaisesta ihmisestä löytyy hyviä puolia,
ja jokaista pitää kunnioitttaa ja arvostaa...
Niin että minä mietin mitä minusta tulee isona...
mutta se ei ole mikään pikkujuttu yksinhuoltaja-äidille...
Täytyy olla hyvä suunnitelma ennenkuin vvoi tehdä muutksia elämäänsä...
Niiiiin ;)
Enempää en aijo nyt kertoa
Saatte odottaa kärsivällisesti !

6 kommenttia:

  1. Ahaa sellaiset asiat askarruttavat mieltäsi toivon, että kaikki järjestyy parhainpäin <3 Onneksi vähän raotit salaisuuden verhoa! Minulla ei ole työelämässä nyt uusia suunnitelmia, mutta ensi kesäksi on haaveita....

    VastaaPoista
  2. Hei,
    toivon myös, että vaikka vastustaisikin niin
    kaikki kääntyy kuitenkin parhainpäin.

    Toiveikasta viikkoa <3

    VastaaPoista
  3. Ja ha ja! det låter spännande.
    Lycka till vad det än må vara.

    Kram!

    VastaaPoista
  4. Ekaa kertaa olen kurkistelemassa blogissasi. Oikein mukavalta näyttää.
    Ihania kuvia täällä ja kerrontaa.
    Usko pois , asioilla on tapana järjestyä parhainpäin.
    Jatkan lukemista.....taidan vierailla toistekkin.

    VastaaPoista
  5. Lycka till med dina planer! Ha en bra vecka! Kram Kicki

    VastaaPoista
  6. Hienoja kuvia!
    Täytyisi itsekin ladata tuo picasa koneelle ja opetella...

    VastaaPoista