31.1.2010

Söndag kväll... Sunnuntai ilta


Igen ett skönt veckoslut :)
Vi var och shoppade litet till Ikea och hitta påslakan,
som jag genast såg att jag måste få ;)
Dynorna e från Jysk.Köpta före jul.
Som jag berättat så gillar jag att kombinera färgerna
rötvitt, röttgrönt och blåvitt

Viikonloppu oli taas liian lyhyt :)
Kävimme ostoksilla Ikeassa ja löysin pussilakanan,
mikä oli pakko saada ;)
Tyynyt ovat Jyskistä, ostettu jo e joulua.
Olen joskus kertonut että mielelläni yhdistän
punaista ja valkoista, punaista ja vihreätä, sinsitä ja valkoista




Nalle ler så sött fastän han brukar bli tilltuffsad av barn, hundar och katter :)

Nallekarhu hymyilee niin nätisti vaikka lapset, koirat ja kissat ovat leikkineet sillä
ja hänen turkkinsa on takkuinen.







Tack till er alla för era underbara och snälla kommentarer här!
Kram till er mina vänner :)

Kiitos teille kaikille teidän ihanista ja kilteistä kommenteista blogissani!
Rutistus kaikille ystävilleni :)



3 kommenttia:

  1. Kodikkaan & kutsuvan näköinen petaus.

    terkuin
    Tania

    VastaaPoista
  2. Mikähän siinä on, että viikonloppu on AINA niin lyhyt....No, odotetaan kiltisti ens viikonloppua ja tehdään ahkerasti töitä :)

    VastaaPoista
  3. Hej!
    Vad kul att du återigen kikat in hos mig!
    Jag har aldrig bott i Finland, men båda mina föräldrar kommer därifrån. Hemma pratade vi alltid finska när jag var liten och dessutom har jag gått i finsk skola här i Sverige. Jag pratar fortfarande finska, men eftersom min sambo är svensk, så blir det en hel del svenska också när vi träffar mor och far. Och skriva finska behöver jag ju nästan aldrig göra, så därför känns det svårare än att prata.
    Ha det så bra!
    /Sari

    VastaaPoista