22.10.2009

Vilken dag! Mikä päivä!







Jag har varit duktig idag!
Har varit på jobbet, varit till Salo och skrivit det skriftliga provet för att ge min son körundervisning, lagat mat, hmm ärtsoppa på burk :) och varit på föräldramöte till gymnasiet. Min son 18 år och dotter 16 år går i gymnasiet.
Ja så jag e nöjd med mig själv!
I allmänhet e jag nog nöjd med det jag utrettat, jag kan inte göra mera än mitt bästa och det gör jag varje dag, även om mitt bästa inte kanske är så super varje dag, intensiteten varierar fr dag till dag,,,
Låter ganska moget... hmm e jag då mogen, kan man vara mogen eller...?
Kanske detta e nåt som e utvecklat för att jag ska överleva som ensamstående mamma med alla mina ungar :)

Olen ollut todella tehokas tänään! Olen ollut töissä, kävin Salossa kirjoittamassa kirjallisen kokeen jotta voin opetella poikani ajamaan, tein ruokaa, hmm siis lämmitin hernekeittoa, mutta joka tapauksessa. Ja päivän päätteeksi olin lukion vanhempainillassa. Poikani 18 v ja tyttö 16 v. ovat lukiossa.
Olen siis hyvin tyytyväinen itseeni!
Olen yleensäkin hyvin tyytyväinen tekemiseeni, teen aina parhaani. Joskus se paras ei ole niin hyvä, huippusuoritus, mutta olosuhteisiin nähdän parasta mihin olen yltynyt sinä päivänä.
Kuullostaa aika kypsältä... että voi hyväksyä itsensä semmoisena kun on... siis ainakin melkein... joskus harmittaa, mutta kuka on täydellinen?
Siis aina ja kaikessa?
Riittää kun tekee parhaansa!




Här e lite konst som min älskade Jaa har fixat i skolan.
Tässäpä vähän taidetta mitä mun rakas Jaa on tehnyt koulussa.





Se on tietysti Zorro - tyynynpäällinen :)
Siisti, helppo idea ja itse tehty...

Det e naturligtvis Zorro dynvar :)
Snyggt, enkel ide´att trycka på tyg, sömmarna e sydda själv - de har körkort för symaskin, och struket själv.





Hyvää illan jatkoa kaikille teille :) Ha en bra kväll :)



1 kommentti:

  1. Tiedätkö, minäkin olen oppinut hyväksymään itseni sellaisena kuin olen. Minulla on ollut nuorena tosi huono itsetunto, mutta minut on rakastettu ehjäksi. Nykyisin minäkin usein ajattelen, että olen tehnyt parhaani.
    Ihanaa taidetta on lapsesi tehnyt. Oman lapsen tekemät jutut on ihania ja rakkaita <3

    VastaaPoista