20.8.2009

Tänään on hyvä päivä.... Idag är det en bra dag!!


Solen skiner och fåglarna sjunger :)
Ja och så fick jag i dag äntligen tag på en byggkarl, som kan komma och göra tak på mina 80 kvm väggar, som fnns här utanför vårt lilla hus... tillbyggnaden alltså. Jag hade trott att det är lågkunjunktur och att jag bara ringer tll någon, som kommer och börjar bygga... men nej... har ringt till hur många som hellst här på ön....
och de kan nog komma... jooodåå... men tidigast maj 2010....höhh.... jag behöver tak nu till vintern...
kan visa bilder på det hela senare, men
dagen till ära blir det bilder på min phaleonopsis som har blommat redan ngr dgr.

Orkideer någonting av det vackraste jag vet... och ännu vackrare är de då jag fått dem att blomma här hemma :)



Aurinko paistaa ja linnut laulaa :)
Niin ja olen vihdoinkin löytänyt rakennusmiehen joka voi tulla rakentamaan kattoa minulle. Tässä talon lisärakennuksessa on 80 neliötä harkkoseiniä mutta ei kattoa.
Luulin että on helppo saada joku tekemään... nythän pitäisi olla lama... mutta ei ole lamasta tietoakaan.

Olen saanut vastauksia tähän mennessä että kyllä he voi tulla.... mutta aikaisintaan toukokuussa..... toukokuussa???.... minä tarvitsen katon nyt!!

Voin näyttä kuvia joskus toiste... nyt tänäään tulee van ja ainoastaan kaunita kuvia kun Phaleonopsis kukkii...

Orkideat ovat kauniimpia kukkia mitä tiedän, ja vieläkin kauniimpi kun on kasvattanut itse täällä kotona :)














4 kommenttia:

  1. Onnea! Hyvä raksamies on aarre, jolle kannatta tarjota pajon kauniita sanoja ja hyvät kahvit! ;))
    Orkideasi ovat ihania. Voi osaisinpa itse tuollaisen kasvaattaa!

    VastaaPoista
  2. Kauniita kuvia orkideastasi :) Rakennusmiehet ovat tunnetusti sellaisia, että ne lupaa ja lupaa tulla, mutta tulevat milloin haluavat :(

    VastaaPoista
  3. Första ggn hos dig. Gud vad intressant blogg du har. Jag måste gå vidare och kollar mer på dina gamla inlägg.

    Ha en kul dag.
    /R

    VastaaPoista
  4. Vilka fina bilder du har tagit på denna underbara blommor, jag älskar oxå orkideer (lättskötta och vackra)
    Lycka till med takläggningen.

    Ha det bra
    Kram Pernilla

    VastaaPoista