1.8.2009

Mera bord / Lisää pöytiä


Olenkohan pöytien keräiljä???
Mitkä ovat kriteerit?

On nimittäin muutama pöytä jo kotona ja näen usein pöytiä mitä haluaisin...

Joka tapauksessa tämä on pöytä mikä on ollut minulla jo kauan aikaa, ostin sen huutokaupasta varmaan 10 v sitten.

Se on ollut puunvärinen ja nyt pöytä on maalattu valkoiseksi ja on muuttunut entistä kauniimmaksi.
Se pääsi sitten aitiopaikalle ikkunan edessä, pitsihunnun peittoon...


Undrar om jag samla på bord???
Vad är månne kriterierna för det?

Det här bordet har jag köpt på auktion får många år sedan, säkert närmare 10 år sen...

Nu är det nyvitmålat och jag tycker att det är bara vackrare än förut.
..


Får vara framför det stora fönstret i ljuset utifrån



Tycker att det är så underbart med ljuset från fönstret
.

Ikkunasta tuleva valo on niin ihana



Här med en liten färgklick
...
Tässä kera pienen väriläiskän ...

Här visar jag litet igen av mitt hem, bilderna är från mitt liv, min vardag.
Vill så gärna hitta det vackra hemma hos oss.

Det som jag vet att finns, men som man inte alltid ser, då man rusar omkring i sin vardag
.

Vem var det som sade att"målet inte är det viktigaste utan vägen dit och det man upplever är det viktigaste"

Tässä taas pikkuisen minun omasta kodistani,
kauniita asioita mitä me emme näe koska olemme jatkuvasti menossa kiirreellä jonnekin.

Me emme näe mitä matkan varrelta löytyy...

Kuka se sanoi että "päämäärä ei ole tärkein, vaan tärkein on matka sinne"


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti