2.8.2009

Nyt se löytyi!!! Nu hittade jag det!!



Löisin elämäni kaapin tänään!!


Lähikirppikseltä löytyi sellainen ihana just näköiseni kaappi.
Kävelin kirppiksen ovesta sisään,
jouduin vähän kumartumaan kun kävelin ovesta sisään,
kirppis oli vanhassa navetassa,

nostin katseeni ja

SIINÄ SE OLI


ei tarvinnut kun vilkaista niin tiesin jo ja huusin myyjälle että
" tämä kaappi on nyt varattu minulle!!!"


Kaappi on nyt jo pesty ja on saanut kuivua vähän ja täytän jo tavaroita laatikoihin.
Laitan kuvia heti kun ehdin kuvata!

Jag hittade världens underbaraste skåp i dag på ett loppis alldeles nära här där vi bor!!
Loppiset var i en gammal ladugård och dörren var låg,
böjde mig ber för att inte slå huvudet
och
då jag lyfte blicken, då


SÅG JAG DET

det var alldeles klart från första ögonkastet, var det kärlek kanske ;)
Så nu är skåpet hemma, tvättat och klart
( har väl berättat att jag skurar allt som jag släpar hem, före det får komma in?)

Sätter in bilder bara jag hinner fota skåpet

2 kommenttia:

  1. Kiva juttu tuollaiset löydöt. Odotan innokkaana kuvia kaapista:)

    VastaaPoista
  2. Laita pian kuvia:) Onpas ihania tuollaiset löydöt;)

    VastaaPoista