10.9.2009



Börjar med en liten julhälsning :)
Tänkte för en gångs skull vara i tid jag med.... nej jag väntar inte på julen, fastän jag är ganska så jultokig... tycke rom alla julljus och gulliga små tomtar...

Dethär spårade ur alldeles totalt :) börjar från början :


Aloitan peinellä joulutervehdyksellä :)
Täytyy olla ajoissa edes joskus,

No en odota joulua... siis vielä, olen aikamoinen jouluihminen kyllä muuten, siis tykkään laittaa jouluvalot ja tonttuja hiipimään vähän sinne sun tänne ja joulukuusi....
Jospa aloittaisin nyt tämän jutun kirjoittamisen uudestaan eli:




Kävin hiljattain tuttavan luona kyläilemässä työporukan kanssa.
Olin ensimmäistä kertaa siellä ja ihastuin aivan oikeasti hänen taloonsa.
Talossa on tunnelmaa.

Jag var för en tid sedan och hälsade på hos en bekant tillsammans me dgänget från jobbet.
Det var mitt första besök i hennes hus och jag var alldeles betagen... hela huste var fullt av små stilleben med de vackraste saker jag kan tänka mig. Värdinnan har samlat i många år ... det var sååå stämningsfullt.

Köket var fullt med grejjor, välplacerade och det såg så rätt ut... nu på bilden ser det rätt så råddigt ut tycker jag... :)

Keittiö oli ihan täynnä ihania esineitä. Näissä kuvissa talo ei todellakaan pääse esiintymään edukseen.





Här på bilden är husets gamla yttervägg.
Huset är ursprungligen byggt av flera olika gamla stockhus.
Väggen vi ser på bilden var byggd av röda gröna och gula stockar... så den fick bli svart...
om nån skulle säga till mig att en svart stockvägg inne i ett vardagsrum skulle vara fin, då skulle jag inte åtminsotne tro på det,
men den här väggen var
supersnygg!!

Kuvassa näkyy talon vanha ulkoseinä.
Nykyinen emäntä on laajentanut ja rakentanut tähän vielä olohuoneen. Ja vanha seinä on maalattu mustaksi.
Jos joku olisi väittänyt että vanha mustkaksi maalattu hirsiseinä voisi olla kaunis, niin en olisi uskonut.
Mutta tämä oli
todella upea!!




Ruokasalista.....
Matsalen...

Näillä kuvilla toivotan kaikille hyvää viikonloppua!!


Med dessa bilde rönskar jag er alla ett riktigt trevligt veckoslut!!

1 kommentti:

  1. Viihtyisän näköinen kyläpaikka. Mukavaa viikonloppua, myös sinulle <3

    VastaaPoista