30.6.2009

Mina håriga vänner/ Karvaiset ystäväni

En av katterna "Kitu" 10 år. Jag blir nästan allergisk av denhär bilden, samtidigt som man ser hur mjuk och god han är... Toinen kiissoista "Kitu" 10 v. Tulen melkein allergiseksi tästä kuvasta, samalla kun oikein näkee miten pehmonen hän on



Stallet har blivit fixat innut och rymmer 5 boxar + en utebox/ Talli on remontoitu ja sellä on tilaa viidelle hevoselle + pihatto



Nuorin poika ratsastamassa. Vuonohevosissa on sitä jotakin... Min yngsta son rider. Det är någonting speciellt med fjordhästar...



Jag har alltid velat ha en Irländsk setter och nu e han min. Underbart livlig och tillgiven.
Olen aina halunnut Irlantilaisen setterin ja nyt hän on minun. Mielettömän ihanan vilkas "hepulikoira". On muuten vakea saada "mahtumaan" kuvaan kun on nin nopea...



Ja hänen kaverinsa on Rhodesialainen koira/Ridgeback. Setterns kompis, Rhodesisk hund/Ridgeback


Det finns ännu flere håriga vänner, men jag tänkte inte skrämma upp er och visa alla på en gång
; ) ... näitä karvasia ystäviä on muuten lisää, mutta en viits nyt pelotella teitä likaa.
Eläinten kanssa puuhatessa menee paljon aikaa, mutta mnulle se antaa nin tavattoman paljon... Det tar mycket tid att sköta om djuren, men mig ger det så enormt mycket!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti